Nuffnang Ads

Monday 21 May 2012

Aku bosan, so aku pegi Cameron Highlands !

Assalamualaikum

Hai ebelibadi. tengok ? betapa bosan dan boringnye aku skunk nih. Oleh kerana itu untuk menghilangkan kebuhsanan yang melanda diri ini, aku telah pegi ke salah sebuah tempat yang boleh dikatakan agak popular di Malaysia . Memang femes pung. Mana lagi kalau bukan Cameron Highlands. Even da pegi banyak kali dah tapi aku nak jugak pegi sebab boring wo. Kalau ada yang nak feeling2 pegi oversea ke haa boleh la datang sini dan bagi mereka2 yang tengah serabut kepala otak macam aku boleh jugak datang.rasa tenang jer..pastu balik rumah serabut balik. hewhew.
Ok la lets cekidaut some piccas !




ladang teh bharat yang memukau mata memandang.


tak sah kalau tak beli stroberi



kafe dekat ladang teh:)


merenung masa depan yang belum pasti


kami:)

at ladang strawberi. kat sini tak boleh petik strawberi tu.tengok je la.:(


Tu je la picxas2 nyer. cket 2 je amik gambar.yela pegi dua hari jer pung lain la kalau dua bulan. hoho..
ok babai.....


     

No comments:

Post a Comment